Catching Fire

HAJ
Tänkte strax gå och lägga mig, men tänkte jag kunde göra ett litet blogginlägg innan jag gör det. 
 
Igår så var jag, Pontus, Jenny, Johan och Johans lillebror Oskar i Göteborg och kollade på Hunger Games:Catching Fire. Den var fettbra jao! Och innan bion så käkade vi. ASGÖTT JAO
nejmen, filmen var bra och efteråt så följde jag med Pontus hem och sov där. (bör jag tillägga att jag drömde att han dog och det var superhemskt?) I vilket fall så var jag tvungen att gå upp värsta tidigt för jag skulle iväg till teatern. Jag spenderade hela dagen från 9-15 där sedan så åkte jag hem till Pontus igen. Mest för att why not liksom, var sugen på att kramas typ. hahah 
 
Det var i alla fall supermysigt! +mysfaktorn steg en aning när han tände ljus och tog fram en kopp glögg till mig. Jag tycker dock inte om glögg så han fick dricka upp det, hahah men ändå! det var värsta mysigt ju + den glöggen var helt okej och det blev så sjukligt mysig stämning när det luktade glögg! hahah 
ÅÅH HAN ÄR SÅ SJUKLIGT MYSIG! 
 
nejmen nu måste jag sova!
ni får ha det supergött! och hoppas ni har haft en megabra helg!
PUSSHEJ <3 
Mamsen

Mina hjärtan:-) Ni är så fina!! Pussss

Svar: love you! puss
Linnea Johnson

Natalie

Ni är så fina!! Saknar er båda två!! :(

Svar: tackar man tackar!! får man fråga vilken Natalie det är pga känner flera? :D
Linnea Johnson

Natalie

Natalie Carlsson, din gamla klasskompis ;)

Svar: jahaa! hahah det borde jag iof anat, känner inte så många som stavar utan h :)
Linnea Johnson