Alva Karolina Johnson

Hon låg och solade. "ta inte kort på mig nu när jag solar. okej?"   hehhe *klickklick* jag var ju tvungen. LOOK AT HER! JAG DÖR JU LITE INOMBORDS! 
Där ligger hon och bara solar liksom. vad skulle jag göra. Jag må vara duktig på det där med "save as jpeg" (ni som inte fattar, skit samma. typ mamma.) men det är svårt att dela med sig av det liksom. HAHA *KLICK* var det enda jag kunde göra i den här stunden liksom. Och nej, hon har egentligen inte så rött hår som på den sista bilden. det blev så i redigeringen.  
 
NU ska jag faktiskt sova. true story. 
pusshej <3 
mamsen

Otroligt vackra bilder!! Och du har rätt angående "typ mamma" :P <3

hannissomdutyckerärawesome

Jävla alva

Pontus Lindberg

Syskonen Johnson, sötaste systrarna någonsin :')

Svar: Snubben Pontus, charmigaste snubben någonsin :')
Linnea Johnson