thäm random gifs

kommer ni ihåg tiden då jag var galen i naglar!? kolla vad jag hittade!!! COOKIE MONSTER! HAHAHA! fettgammal! urkul! xd 
Har läst färdigt boken nu!! Letters From The Inside. seriöst! känner mig mentalt störd nu när jag har läst färdigt den. det ser ut som att jag verkligen inte vill läsa. men så var inte fallet. eller jo, fast jag hade ju läst ut boken. det är mer liksom tänk er ett mental sjukhusoch så sitter jag där och bankar mitt huvud i boken. så känner jag mig just nu. men tänker inte säga vad det var som fick mig att känna så. ni får läsa den själva. MOHAHAHAHHAHAHA!!!!!! 
I WATCH YOU WHILE YOU SLEEP!!! 
det spårar nu....
well that was random. gillar att bjuda på mig själv osv. HAHA 
Pusshej! mega charmigt osv xd <3 
Per

Gud du e så fin Linnea du påminner mig verkligen om mitt ex :) ni är så lika på utseendet hihi^^. Förutom att du har djupa, vackra smilgropar de hade inte hon.