Need to cut my hair

Need to cut my hair and stuff. Känner mig som Hagrid. Det är sjukt slitet nu alltså. och yes, random bild osv. Härom kvällen sprang jag omkring på mitt rum och letade efter en tröja. den var helt försvunnen, sjukt irriterande. anyway, mitt i alltihop började jag undra hur långt hår jag hade fått men det blev så cp när man kollade i spegeln och kameran satt redan på stativet så då klickade jag bara. sen visste jag inte riktigt vad jag skulle göra med bilden... så det blev... jaa... lite typ...öhh... så som det är!!! ni fattar! HAHAHA asså försökte ljusa upp bilden, men det blev bara cp så det fick bli såhär istället xD 
 
Är påväg till Paris nu antar jag. sitter på en buss någonstans mitt ute i ingenstans. kommer ju köra tidsinställda inlägg hela vecka så håll utkik vetja! :D alltså har jag ingen aning om vart jag är nu xd menmen, hoppas bara att jag lever! :D 
 
pusshej <3 
 
mamsen

Och för andra som följer din blogg kan jag säga att du ÄR i en buss på väg mot Paris, i högsta grad levande :) <3

hannadinälskling&bästis

Sluta ljug du höll på att ta porrbilder.

Svar: hahhaha! men självklart ;) xd
Linnea Johnson