Hej då, vi ses, adjö, farväl

SHO
Kom hem från Pontus för en stund sedan. Vi hade sjukttrevligt! Jag, Olof och Pontus var det. 
Vi käkade god mat och chillade mest. En mycket trevlig kväll helt enkelt. Jag kan inte fatta att jag åker om bara några timmar! det är ju sjukt! Får för mig att jag aldrig ska komma tillbaka mer så jag har stått och kramat ihjäl Alva nu! HAHAH tror aldrig jag har kramat henne så mycket i hela mitt liv xd Får för mig att jag ska dö eller något på resan. HAHAHHA åååh! det där med resfeber. nejnej, det har jag inte, tror bara att jag ska gå och dö helt plötsligt... hehe nejmen detta ska bli bra!! :D 
 
Ville bara göra ett sista inlägg innan jag åker. Och fortsätt kolla bloggen för det kommer upp tisinställda inlägg varje dag. nästan varje dag i alla fall. eller varje dag?? hmm... minns inte riktigt hur många jag har gjort! HAHAHHA men jaja. skit samma! fortsätt kolla i alla fall!
ni får ha det grymt!
Mamma ville inte vara med på bild så hon sträckte fram ett vattenglas istället xd åh! och påtal om mamma och att hon inte vill vara med på kort! om några dagar kommer dessutom ett inlägg om min familj! det står om det då! HAHA Glöm inte checka det då! heheh! 
pusshej! <3 
 
ps. vill tillägna detta inlägget till min säng som jag älskar mest över allt i hela världen och som jag inte kommer tillbringa någon tid alls tillsammans med på en vecka! :( <3 
mamsen

Tack för dina tidsinställda inlägg!!! <3 synd att du fick "jag-är-på-resa-o-kommer-dö-genen" oxå :p Ni kommer ha superkul o mysigt!!!! Love you!!