A pep talk

Tänkte bara länka denna osv. För jag är extremt kär i den där lilla pojken! och jag menade sättet han snackar på osv. jag är ingen pedofil. sådana är hemska. true story. usch. 
anyway, snubben är skööön och ger mig ett leende på läpparna och hoppas ni får det också! :D 
Hoppas verkligen folket där hemma i Sverige har det trevligt. om inte annat så hoppas jag att jag har det trevligt! det kan jag ju inte veta när jag skriver detta inlägget liksom eftersom det är tidsinställt... men jag är nästa 100% säker på att vi har det megatrevligt! och jag är megaexcited att göra världens blogginlägg med tusentals bilder av Frankrike när jag kommer hem! :D 
fast tänk om jag har glömt kameran :O vad gör jag då liksom!? det går ju inte för sig! nej! jag har nog inte glömt den! nee, det får vi inte hoppas. 
Ni får ha det underbart!
pusshej! <3 
mamsen

Ja, du kommer nog få ännu trevligare än du har i denna stund jag läser, för ni åker fortfarande buss......men ikväll är ni framme och jag hoppas du får möjlighet att visa dig här och lite på fejan :-) puss på dig!!