Torsdagsstället + charmiga bilder osv

HEJ!
Kom hem relativt sent idag faktiskt, typ... uhmm... okej jag vet inte, men typ 7 kanske?? kanske tidigare, kanske senare! JAG HAR INTE SÅ BRA KOLL! OKEJ! CHILLA!! 
Stannade i alla fall kvar efter skolan med Hanna, och vi plockade ihop grejer till på lördag då vi ska spela lite på UF-mässan. :) trevligt trevligt! hade även en liten genomgång med magister Michael angående mixerbordet och kablar eftersom vi ska klara oss på egen hand! 
 
Efter det hade vi tänk öva lite, det gick ju... bra... det spårade dock ur lite då vi satt och skrattade hela tiden typ! haha! menmen, så kan det gå. 
 
Efter en stund så drog vi till Donken, vårat torsdagsställe numera, och hängde med Pontus och käkade lite. 
Nu är jag sjuuukt trött! haha! så jag tänker bara göra detta blogginlägget sen tänker jag nog sova! 
Kollar igenom massa charmiga cambilder... ibland så undrar man vad som hände med mig egentligen xD 
dat snea händer på bilden längst ner till höger! haha! vinklade dem lite väl mycket kanske xD
Sen när det slutar med att man skrattar åt sig själv så vet man ju att det verkligen är något som har gått riktigt fel någonstans... jag brukar klaga på att det är mami&papi som har uppfostrat mig! hehe! 
Jag bjuder på mig, ni ska vara glada i alla fall att ni får se den riktiga Linnea och ingen tönt som låtsas vara någon annan! haha! 
 
Puss o hej <3 
emma

hahah ååh va söt du e!:o

Svar: tack :)
Linnea Johnson