megagosig

Det var det fulaste jag sett i hela mitt liv, moder min kom precis in i mitt rum gående som en pingvin med broddar på fötterna! 
Är hemma från skolan idag, mår så sjukt illa :/ 
Igår så gjorde vi typ ingenting i skolan! vi hade estetisk kommunikation där vi övade våran teater/sketch typ. sen skulle vi ha idrott, simning, men eftersom jag inte kan vara i kloret så hängde jag och Pontus i fårtavlerummet! det var trevligt! jag gillar fårtavlerummet. mest för att det är så sjukt lugnt där och det är bara allmänt mysigt :D 
 
Sitter och snackar med mina trevliga classmates på facebook och skype, det är minsann väldigt trevligt! man känner sig lite ensam när man är ensam hemma (that logic) och saknar sina små classmates! men det blir lite mysigare så fort man loggar in på facebook! haha! :D 
 
Käkar lite frulle, man har ingen matlust över huvudtaget. men samtidigt är jag superhungrig! så sjukt irriterande!
nu ska jag bara vila och försöka trycka i mig frullen!
Shit vad mysig bild asså! typ nallebjörn! nee, men åh! älskar den tröjan! megagosig! måste leta upp den!
Puss o hej! <3 
mamsen

Det må va det fulaste du sett, men var som o ha anti-spin-system (fast det vet väl du inte vad det är).........mitt bästa o fulaste köp någonsin!!!:-)