Korvmacka

HEJ!
Sitter i skolan och har spanska. fast vi har ingen lärare, och jag har absolut ingen aning om vad jag ska jobba md! haha! så då tänkte jag att jag kan göra ett snabbt blogginlägg tills jag kommer på vad jag ska göra.
hörde precis hur mycket andra folk pluggar... det känns som jag går en rätt chill linje ändå! xD 
 
jag orkade åka till gamling kören igår i alla fall! dock mådde jag illa, och gör lite fortfarande :/ menmen, det var trevligt i alla fall. kören då alltså inte att må illa. men det kanske ni fattade. 
det är såndär konstig illamåendesak. jag känner mig hungrig men har absolut ingen matlust typ.
 
NU KOM HANNA!! Hon äter korvmacka.
NU ska jag jobba! hahaha!
 
hejdååå!! 
kan inte lägga upp en bild för blogg.se cpar :/ 
Puss o hej <3 
hannadinälskling&bästis

KORVMACKA <3<3<3<3<3