Angående pannkakor och Super Mario

HAJ 
okej, seriöst jag har sämst humor... 
ville bara göra ett litet blogginlägg. inte om något speciellt direkt. ligger i soffan och gosar med Fia. sjuktmysig är hon! :D  Jag har alltså tillbringat min dag såhär. 
Övat. på DENNA låten. dock ska jag inte spela gitarr, utan sjunga... med JÅLÅ. det finns EN sak jag stör mig på när jag ser dessa bilder... det ser ut som att halsen på gitarren är sjukt bred och aldrig tar slut typ... asså det gör den... men den delen var närmare kameran osv. 
Sen har jag haft konstiga samtal med Blondie. Angående pannkakor och Super Mario. Låg på golvet och grät av skratt typ. älskar denna människa så otroligt mycket! HAHA 
nu ska jag gå och lägga mig tänkte jag. är dessutom rädd att jag ska bli sjuk :O har megaont i halsen! INTE okej! vill verkligen inte det! 
 
det var väl ungefär det som var intressant idag. har dock haft en fett awesome dag faktiskt! :D riktigt trevlig och mysig! hihi! 
 
Pussohej <3