September 2013

Jaaa, vad hände under September då? 
 
- Set fire to the rain-videon kom ut!
 
- Passade Kajsa och Alice och hade allmänt mys med dessa kids! :D 
 
- Jag gjorde ett superlångt inlägg om min panikångest. -> HÄR
- Började spela wow!
- Jag insåg att Voldemort hade näsa i första Harry Potter-filmen! :O 
- Jag och Pontus gick ut med vårat förhållande. Det var nice. 
 
- Jag räknade ut att 13,3% av mina facebookvänner består av min släkt. 
- Jag försökte lägga ut en deep svartvitbild.... det resluterade såhär:
 
- Jag överlevde Orienteringen och fick godkänt! :D 
- Jag sov hos Chejken och vi kollade på skräckfilm när vi var ensamma = baaaad idea. 
- Jag insåg även att troligtvis! eller jag vet inte men jag troooor att Miss Li har med en mungiga i en av sina låtar!
- Jag, Muschen och Jenny hade pyjamasparteeey! Vi satsade på matchande braller, uppsatt hår och midjetisha. 
 
- Var på Gekås med Pontus und Mami und Papi und Muschen och köpte GOSEFILTAR!!!! 
- Well för att sammanfatta hela September så tillbringade jag den mest med Pontus och det var myyys!! :D <3 
 
PUSSHEJ <3