Nyår

SHO
Nyår idag då jao... Vad tycker jag om det? Inte så mycket egentligen... 
MEN tänkte jag kunde göra ett extra "årsinlägg" bara för att det är nyår idag. 
 
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- hmmm.... ööhh... alltså jag vet inte, det gjorde jag säkert fast kommer inte på något nu
Hur har ditt 2013 varit?
- Uppochner men fettbra ändå!
Blev du kär i år?
- Skojar du eller?! är så fruktansvärt kär så det är insane!
Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? 
- 19 september + 7 juni. Eller det borde kanske vara i rätt ordning -> 7 Juni + 19 September
Vad är din största framgång 2013? 
- Ohlordilord jag vet inte, att jag överlevde orienteringen i skolan kanske? 
Bästa köpet? 
- GOSEFLITARNA!!
Vad spenderade du mest pengar på?
- Donken....
Gjorde någonting dig riktigt glad? 
- uhmm jaa, massa hahha 
Vilka sånger kommer påminna dig om 2013? 
- Vet inte riktigt, eller alltså Miss Lis senaste album + A7x senaste album 
Vem har du umgåtts med? 
- Mest Pontus och Olof 
Har du haft ett förhållande under 2013?
- Siii 
Vart reste du under 2013?
- Frankrike!
Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014? 
- Don't really know to be honest.... 
Vad gjorde du på din födelsedag? 
- Flummade runt i Borås och letade efter tatuerare 
Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? 
- Om jag hade haft bättre självförtroende
Vem saknade du? 
- Mest mina kompisar som jag inte har träffat på superlänge nu
De bästa nya människorna du träffade? 
- ööh... vet inte ens om jag träffade så många nya människor hahah
Vad vill du säga till dig själv inför 2014?
- Öhh typ... YOU GO GIRL! Nejmen jag vet inte, tycker inte det är supercoolt med en ny siffra på årtalet liksom 
 
PUSSHEJ <3 
mamsen

Haha tycker inte det är supercoolt med en ny siffra:-) Håller allt med dig där!! Ett kul inlägg!!' 👍❤️