The monkeys stand for honesty, Giraffes are insincere, And the elephants are kindly but They're dumb

SHO
Hur har eran dag varit? Själv så tror jag att jag börjar bli sjuk :/ Kände mig lite febrig innan idag, och nu har jag ont i halsen och är snuvig :/ yaaay.... 
I lördags så var Emelie, Frida, Linnea och Blondie här! Det var nice jao! 
Igår så for jag till Pontus och hängde där. När vi skulle gå och hämta kinamat som vi hade beställt så mötte vi Olof på Hemköp så han hängde med tillbaka också :) fett nice jao!
Jag sov där inatt också för aa... det blev så helt enkelt, lite spontant sådär hahha
 
Fotade Muschen innan också! blir arg på henne pga fin typ. 
Så sjukt fin jag tror jag dör! 
Eller aa.... oftast i alla fall.... 
 
 Nu ska jag gå och lägga mig hade jag tänkt. Jag är sjuuukt trött! Och jag hoppas verkligen att jag inte mår sämre imorgon :/ 
GODNATT PUSSHEJ <3 
 
Mamsen

Då får du nog va arg på dig själv också, du är ju också en skönhet!!! Och när jag såg sista fotot insåg jag att jag också är det;) håller tummarna att du inte ska bli sjuk!!! Puss o gnatten<3

Svar: HAHAH godnatt <3
Linnea Johnson