konsert + höstväder = löv it

yo bro!
 
rubriken ---> you see what I did there!? :P 
 
ligger i sängen och bara slöar! är sjukt trött!! haha! har inte bloggat innan idag för jag har inte varit hemma! har ju haft "konsert" with the choir! ca 200 pers kom! riktigt awesome ändå :) är riktigt nöjd över min lilla insats som solosångare också! gick mycket bättre än väntat och jag var inte nervös ett enda litet dugg! brukar inte vara det när det gäller sånt här men i alla fall! haha! 
 
det känns verkligen att det har blivit höst nu! och ärligt talat så tycker jag det är rätt så gött! älskar höst stämningen även fast den är lite grå och tråkig ibland! men det är lite sådär lagom kallt så man måste ha en precis lagom tjock mjukiströja! haha! och en go halsduk och mössa! sååå underbart! och såklart med kaminen tänd! haha! längtar sjukt mycket till jul också! är supertaggad för det i vårat nya fina kök! hahaha! :) 
 
nu ska jag plugga lite! tjohej!
yupyup! supernormal!
 
puss o hej! <3