bilder från mobilen!

yo bro!
 
lade i massa bilder från mobilen så jag slänger upp lite här :D eller aa... rätt många :P 
vi fixade iordning lite i köket :)
och såg på när elden slocknade i spisen...
sminkade mig iordning för konsert och gjorde fula miner!
snodde mammas jacka och drog och lyssnade på Solving Sanity! ni får vrida på huvudet jao! kan inte vända på bilderna :P 
en kväll hängde jag upp och ner i fåtöljen, hade fläta och gjorde allmänt tokiga miner! :) 
idag hade jag på mig mina favorit höst strumpebraller! alldeles supergula! och mina nyklackade stövletter!
 
 
speglade mig i bilen :D 
och köpte biljetter till Linnea Henriksson! :D 
 
 
puss o hej! <3
 
 
Jonnié Jonsson

Hej vill du vinna en chokladfontän? Kika då in i min blogg o delta i tävlingen...

Puntuboi

JAG VILL VINNA EN CHOKLADFONTÄN!

mamsen

Heeregud!!! Chokladfontän!! Den MÅSTE ju bara bli din!!!!=))