jag gjorde det...

...som jag var säker på att jag aldrig i hela mitt liv skulle göra! :O
nu är ni nyfikna va!?
jag var en hastig sväng inne i Borås med mi familia och då bara hände det! jag vet inte vad som slog mig överhuvudtaget!!!  och jag kan väl säga att ordet Överhuvudtaget har väldigt mycket med det här att göra!!!!
jag har klippt av mig håret!! herreguud!
har håret bakom örat så det ser lite cp ut, men shiiit! vad kort det ääär!!! fast det ser betydligt kortare ut på bilder, haha!
asså jag fattar inte ens att jag vågade!!! dock sprack min lilla plan till spexfotot imorgon :/  bajs!! men det känns rätt så bra i alla fall :)









neee! orkar inte mera!! hahahahahahahahahahahahaha!!!  hade tänkt vänta med detta till ett annat inlägg, men jag vill inte att ni ska gå omkring och tro att jag ser ut som en gris!!! hahahaha! såklart var inte detta sant!!!      jag skulle aldrig, aldrig, aldrig, aldrig, aldrig våga klippa av mig mitt hår!! aldrig i hela mitt liv!!!
det känns väldigt frestande och se hur det hade sett ut dock, men jag vågar inte! haha! jag är en liten chicken ;)
mitt håt är fortfarande kvar och för en stund sedan så såg jag ut såhär, haha! lilla My tofs på huvudet och halva håret plattat, haha!!!    var tvungen att förbereda mig för imorgon lite ;)   nu är ni nyfikna va?? hehe!!!   ser ni skillnaden på sidan som är plattad och den som inte är plattad! sjuuukt!! haha! och jaa, det är mitt riktiga hår för er fånlunsar (sött ord, hehe) som tror att jag är en liten muffins och har satt på löshår! haha! så är inte fallet :) my hair is extremly real! real as i dont know, hmm... Joda!!! nee, men det är megaäkta :D
jao, charmigt face... nee, men ni ser ju skillnaden rejält! haha!
detta blev ett riktigt bildligt inlägg! hahha! fattar ni! bildligt!!!!!  okej, ingen fattar, bara jag! och vet ni varför?? jooo, för jag är HUUULKEN!!! :D
puss o hej <3
mamsen

Haha....jag dööör!!! Min dotter är galen o jag bara älskar det!!!!<3