sista veckorna i skolan!

tjolahopp på er mina underbara och trevliga läsare (jag hoppas ni är det iallafall, alltså trevliga)!
kom hem från skolan för en stund sedan  och nu sitter jag här och är sååå glad över att det inte är något kvar att göra alls i skolan!!!!!   såååå gööööttt!!! hahaha! inga inlämningsuppgifter, inga prov, ingentiiiing! jesus vilken känsla!!
på tal om att det inte är någonting kvar att göra i skolan så är det skolavslutning nästa vecka på fredag!! :O   sjuukt fort har det gått det senaste måste jag säga!
och nu det sista så är det typ bara chilldagar! :) wihoo!
i fredags var det mitt allra sista bokkalas, vilket jag knappt kan förstå! haha!    för er tokar som inte vet vad bokkalaset är så ska jag förklara detta:
joo,  det är en årlig föreställning som min kära farmor startade då hon var bibliotikarie på min skola :) det är massa uppträdanden och varje år har ett tema. årets tema var: deckare! scary? right?? haha! nee, men då körde vi ett litet Medley som vi har knopat ihop, jag tror jag har berättat om det innan, men jag är inte säker... så för säkerhetsskull så tänker jag säga vilka låtar det är:
1. HOFFMAESTRO – Highway man
2. The Script – The Man Who Can't Be Moved
3. Jessie J – Price Tag
4. Adele – Set Fire To The Rain (Moto Blanco Edit)
5. Dolly Parton – Jolene
6. James Blunt – You're Beautiful
och sen är det en del av förstå låten som slut! :)
joo, iallafall så var det bokkalas i fredags och vi fick varsin liten söt ros från förskolebarnen som alla nior alltid får. i början av läsåret så ger vi nior till förskolebarnen och tvärtom :)
gul och sommrig :)
och ett liten "lycka till"  meddelande :)
i fredags fick vi även våra klasströjor som vi hade lite tjafs om, om hur vi ville att de skulle se ut, haha! 
"Ingen Hjärna, Ändå Stjärna!" och självklart mitt namn på armen ;)    kan inte förstå att jag har gått i skolan sedan 2003! haha!  känns som om det var typ hundra år sedan....hahahaha!
"Våra Värsta År"     den fiiiina baksidan med allas namn :) mitt är nere till vänster men det syns typ inte, haha!

det var allt intressant från förra veckan, nu återstår bara två veckor kvar :O
och denna veckan blir lite speciell....
imorgon är det "avslutnings middag" för alla niorna :)
denna klänningen ska jag ha förresten för er som ville veta :) ett sött litet arvegods från Jenny! haha!
bilden är dock tagen i höstas så om håret ser lite annorlunda ut... så är det det, haha! var precis nyklippt då :)

på torsdag ska vi till Liseberg med klassen oxå så det blir två sena kvällar i rad, inte för att det gör mig något men... hehe!
och nästa vecka på fredag är det avslutning, kan inte förstå dettaaaaa!!!! :O hahahahaha!!!
det är sista veckan i hela grundskolan och örbyskolan!!! blandade känslor måste jag säga, eller egentligen så har jag inga känslor än, för jag har inte riktigt fattat det :/ hahaha!!
men nu ska jag städa mitt rum lite så mina små söta kompisar vågar gå in på mitt rum imorgon, haha!!
massa pussar och kramar från en hungrig tjej! <3
jenntan

den där klänningen är super söt och den är extra söt på dig så du kommer vara sååååå fin! :D

Alva

Linnea!! vem har sagt att du får vara i mitt rum!?



kram min värsta men bästa syrsa :D