DAG 26 - Någon du uppskattar

Dag 01 – Presentera dig

Dag 02 – Din kärlek
Dag 03 – Din familj
Dag 04 – En önskan
Dag 05 – Något du aldrig glömmer
Dag 06 – Din bästa vän
Dag 07 – En favorit
Dag 08 – Någon du älskar
Dag 09 – Någon du saknar
Dag 10 – Vad du hade på dig idag
Dag 11 – Din dag
Dag 12 – En person du upplevde något nytt med
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Din första resa

Dag 15 – Något du ångrar
Dag 16 – Dina rädslor
Dag 17 – Din favorit plats
Dag 18 – Dina svårigheter
Dag 19 – Ett favorit minne
Dag 20 – En resa
Dag 21 – Något som gör dig glad
Dag 22 – Din framtid
Dag 23 – En hemlighet
Dag 24 – Din dag
Dag 25 – Något som gör dig ledsen
Dag 26 – Någon du uppskattar
Dag 27 – Din åsikt om kärlek
Dag 28 – Din barndom
Dag 29 – Den här månaden
Dag 30 – Något du vill ändra på

hej! :)

har varit hemma idag också! jag pallar verkligen inte att vara hemma mer! sååååå trååååkigt! men idag kom lilla Jenny hit med glass, jordgubbar och en tidning till mig :) då fick man iallafall lite trevligt sällskap en stund!

sitter och slappar i soffan nu och lyssnar på Never Shout Never (Cristofer Drew) - Cheatercheaterbestfriendcheater :) här snackar vi bra musik :) hehe!


och nu lyckades Alva och hennes kompisar sätta på brandlarmet genom att bränna korv eller något! LYCKAT!

 

 


 

DAG 26 - Någon du uppskattar

hmm... detta var en lite konstig "fråga"! haha! jag uppskattar min familj, mina vänner och alla som ställer upp för mig :)


och mamma kom hem fär en stund sedan också! :) hon var så snäll och köpte med sig vindruvor och lambinäsdukar med sig hem :)

och jag måste smörja in min näsa också, för den har blivit helt torr efter alla gånger jag har snytit mig... :/ inte bra!



någon som har tips på vad man kan göra när man är sjuk förresten? förutom att bara ligga stilla och kolla på tv, fast det aldrig är något roligt på tv:n... gaaah! mitt liv är awesome just nu känner jag!!

så här känner jag mig just nu:

jaa, jag tror ni fattar.....



men jag ska nog redigera lite bilder nu :)


så, jaa! hejdå!

puss o hej <3

mamsen

Med de bilderna har du verkligen lyckats fånga hur du mår just nu......men snart är du nog frisk igen. Det var snällt av Jenny!!!!!

jenntan

awwww lille snutte! jag ska nog ta en promenad upp till dej imorgon och hålla dej lite sällskap <3 pusss

Anonym

Hejhej, allt bra?! :D

http://swaxu.bloggplatsen.se