tester!

bara för att jag har tråkigt och mår kasst :/ 
 
Tresaker-Testet

tre saker jag inte förstår mig på: fotboll, sill och Justin Bieber
tre saker som finns på mitt skrivbord: cupcake"burk" med plektrum, pennor en fakeblomma :)
tre saker jag gör just nu: bloggar, kollar på tv och snyter mig...
tre saker jag vill göra innan jag dör: gifta mig med Brolle! haha! vara motspelare mot Johnny Depp i en Tim Burton film, flytta in i 50-cent crib! :D
tre saker jag kan: garva, sova och tönta mig!
tre saker jag inte kan: sporter!! tyska och hjula :/
tre saker jag tycker du ska lyssna på: nevershoutnever, brolle och cornelis vreeswijk! alla låtar :D
tre saker jag skulle vilja lära mig: Spela munspel, spela kontrabas och flyga!
tre favoriträtter: kött, kött och pommes!! :D
 

Sömn-testet
vad har du på dig när du sover: t-shirt och trosor, ibland pjamasbrallisar!
hur sover du helst: på magen/sidan
hur många kuddar har du i sängen: 2
kommer du ihåg vad du drömmer på nätterna:ibland!

Mode-testet

beskriv din stil med 3 ord:
awesome, bekväm, jag
vad innebär mode för dig: något en idiot har hittat på så att alla ser likadana ut
vilka är dina favoritaffärer/butiker: inga speciella
Shoppar du second hand: jao, har inte hittat några awesome kläder dock :/ men älskar loppisar och sådant!
vilken är din favoritdesigner: du skojar väl?! 
vad är din favorit i höst: öhh.. vill inte ha höst nu! men typ en go duffel jacka :D
hur mycket shoppar du för i månaden: kläder?? typ ingenting! köper bara massa onödiga saker! haha!
dyraste plagget respektive billigaste: öhh.. och det ska jag minnas då eller??
tror du du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag: shoppar ju typ aldrig! haha!
brukar du tröstshoppa: nope!
högklackat eller lågklackat: hmm... båda! älskar högklackade skor till en söt klänning! men man kan springa lättare i lågklackat, inte för att jag springer så ofta men... haha!
vilken är din drömväska: Fjällräven!
vilket är ditt nästa köp: har ju beställt klänningar som troligtvis kommer imorgon! annars vet jag inte, ett munspel tror jag :) haha!
vilka är dina stilikoner: elsa billgren :) haha!
favoritplagg just nu: har inget särskillt just nu! typ alla klänningar :) eller joo! onepiecen, haha! sjukt ful, men såååå gooo! 
favoritaccessoarer: mitt diadem :) och fjäderörhängen :D

Dagens-testet

dagens vill ha: mer polly choklad
dagens klädsel: sitter sjuk i soffan så linne och kofta och trosor, haha!
dagens frisyr: en liten bulle och ett hårspänne
dagens låt: somliga går i trasiga skor - cornelis vreeswijk
dagens planer: hänga i soffan och försöka bli frisk
dagens saknade: att kunna andas genom näsan... haha
dagens dummaste: min näsa som bara rinner :(
dagens misslyckande: missade desperate housewifes imorse
dagens drog: strepsils halstabletter
dagens köp: HUR skulle jag kunna köpa något idag! är ju sjuuk!
dagens godis: Polly och nötkräm
dagens humör: trött, hängig och sjuk
dagens citat: det du inte gör idag, slipper du göra om imorgon! :)
dagens roligaste: massa gamla klipp på youtube!
 
 
jaa, gissa om jag har tråkigt eller.... :(
 
nee, NU ska jag försöka bli frisk!!!
 
puss o hej! <3