Oh My Godness Vad Jag Är Hyper Nu!

yes yes! ni ser ju rubriken! sitter här och vill typ bara ställa mig upp på stolen och hoppa upp och ner! haha! jesseeeess vad mycker energi jag haaaaaaaaaaar!!!!    tänk om man hade en sån där typ raket som man satte fast på ryggen och så kom det eld ur baken så kunde man flyga iväg! sååååå coolt!! måste leta upp en bild på det nu bara för det! haha!
hittade ingen rolig bild :( linnea ledsen. men... jag hittade dess istället!
eller ojj!! vet ni vad jag såg nu!!??? den har ju raketen på ryggen!!!!!!!! LINNEA GLAD IGEN.
yay!
då behövde jag ju inte lägga in denna..... jaja! raketer är trevligt, eller nej! är livrädd för dem! haha! men de är söta, eller nej! men jaja, roligt med en raket i baken! eller ryggen....
haha! shit! jag är bara liiiite flummig!!!  och just det! har ni tänkt på att tungor är väldigt fula? joo, det är sant! brukar sitta i bilen och kolla på tungan i speglen! hahahahahah! normalt, jag vet!!! hahaha! nee, men kolla på era tungor! såååååå fuuula!
okej, men nu måååste jag keka kvällsmat!!      och just det! detta var ju inte alls det jag skulle skriva om!!!! GAAAAH! skulle skriva om en megafin klänning som jag har hittat! har dock tappat bort den.... haha! kommer inte ihåg vart jag hittade den ju!!!!! men om ni vet så kan ni ju kommentera, för ni vet väl vilken klänning jag menar? ha? ha? ha? HA? HA? HA? HA? det hoppas jag ni gör!!!
haha, nee, men den var blå med ett rött skräp på!!! haha! nämen guud! varför i hela friden skulle jag vilja ha en klänning med skräp på!! skärp menar jag ju!!!!!!!!!! gaaaah! jag måste nog sova innan jag börjar springa runt som en galning!!!!!!!!!!! okej! nu mat! sen sova! jag ääälskar att soooova!!
okej!
hejdå!!
puss o kram <3
Emelie

Hahaha!! Du är ju underbar Linnea :)