mitt drömhus...

hejsan allesammans!!! :D
hur har ni det?? har ni någonsin tänk på hur erat drömhus skulle se ut? det har jag! väldigt många gånger faktiskt. jag har alltid drömt om en stor herrgård! ni vet en stor trädgård med ett underbart stort vitt hus!!! typ...VITA HUSET!!!! hahahaha :D nee, men en riktigt stor herrgård!
jaa, ni förstår vad jag menar :)
och såklart med en underbar trädgård som denna:
men får typ 1 elr 2 årsedan, så kollade jag på MTV cribs, och hittade mitt drömhus!!!  avsnittet handlade om 50 cent! fast jag har läst att han dock har sålt huset nu, jag vet faktiskt inte riktigt varför man skulle vilja sälja ett sådant hus... men, men... har man pengar så.... och just det, huset ska tydligen ha tillhört Mike Tyson innan 50 Cent köpte det. rätt awesome ändå!!
flygbild av huset, ser rätt så stort ut, eller vad säger ni??
Entrén
sovrummet skulle jag tippa på, eftersom det är en sänggavel i hörnet...
asså herreguuud!!!!!!     skulle så gärna vilja bo där!!!
biosalong!!!
typ Entrén från andra hållet, haha!!
biljardrum!  dock suger jag på biljard, men skojj att ha ett biljardrum iallafall!!! haha!
ett av alla 6 kök!!!! herreguuud!!! man kan baka supermycket!!!!
basketplan är inte helt dumt det heller...
pooooooool!!!!!!!!!!
matsal
vardagsrum eller nåt
typ... mötesrum...eller nåt, haha!! vet inte!
1 av alla 25 badrum!
Huset är 48 500 kvadratmeter!!! huset har 52 rum! 21 sovrum!!! 6 kök!!! 25 badrum!!! det finns även en personlig helikopterplatta, om man någon dag skulle ha tråkigt så kan man ju bara ta en liten tur med en helikopter, för det är det man brukar göra...  det finns biograf/biorum, en nattklubb med upplyst dansgolv, en bar och DJ-område!!!
och såklart finns det badminton, domstol, inomhuspool, stort gym, gym och en basketplan!!!
Huset såldes för ca $ 10.500.000!!!!!





åhhh!!! vill så gärna ha det där "huset" eller vad man ska kalla det!!!!!!

Jaja, jag får väl helt enkelt gifta mig rik, hehe :D  eller vinna på lotto!!! för jag tänker minsann inte flytta hemifrån förrän jag får flytta till det där huset!!!!!!!!!!!!!!!!    hahahahahahahahhahahahahahahahaha :D


nu ska jag kika runt lite mer på awesome hus!!! hahaha :D


puss o hej! <3


Jenntan

Hahahahahahaha sjukt kul !!!!!! <3

Linnea

hahaha :D vadå?? helt sjukt awesome hus ju!!!! :D