2012!!!

GOTT NYTT ÅR ALLESAMMANS!!!!
hur har ni firat nyår då?? själv firade man med sina underbara vänner hemma hos Emelie!!! otroligt roligt hade vi! dock blev det inte så mycket sömn på natten, men skit i det... men jag ångrar det lite nu! är redigt trött!!! räknade precis ut att jag vart vaken i 28 timmar i sträck! det börjar trötta ut en kan jag tala om!!! men trevligt hade vi iallafall!!!   jaa, orkar inte berätta men vi hade megaskojj!!!! :D
har redigt tråkigt så jag slänger in ett test!
DUMHETSTESTET!
har detta någonsin hänt dig:
tuggummi trillat ur munnen medans du har pratat (x)
tuggummi trillat ur munnen när du INTE har pratat (x)
gått in i en glasdörr (x)
hoppat ur fordon som rört på sig (x)
tänkt på ngt roligt och börjat skratta, folk har sedan kollat konstigt på dig (x)
sprungit in i ett träd (x)
det är möjligt för dig att slicka på armbågen ( )
du testade precis (x)
trampat på ett skosnöre och trillat ( )
ditt hår har varit blondt ( )
folk har kallat dig långsam (x) hahahaha!!! ohja!
råkat tända eld på ngt flera ggr ( )
Trillat av stolen medans den stog stilla (x)
använder ordet "ehh" ofta (x) hahahaha!!! jaaaa!!
nu känns det som jag kanske inte borde gjort testet då jag fick 10 av 14!!!! hahahahaahahaha :d men det bjuder jag på!!
slänger in lite mer test bara för att jag har sååååå tråkigt!
TRE SAKER!
3 saker jag inte förstår mig på: fotboll, vetenskapsmän och brottning
3 saker som finns på mitt skrivbord: plektrumskål, dator och barréklämma/capo
3 saker som jag gör just nu: bloggar, andas, lyssnar på hundarna när de skäller
3 saker jag vill göra innan jag dör: världen runtresa, spela in en skiva, gifta mig, haha!
3 saker jag kan: spela gitarr, gå, sova
3 saker jag inte kan: spela trumpet, gå ner i split, slicka mig på armbågen...
3 saker jag tycker du ska lyssna på: I heard of a girl-miss li,  världens hörn-brolle, candyland(tror jag den heter,                                                      haha)-The Baseballs
3 saker jag skulle vilja lära mig: spela konstrabas, dansa tango, haha! och spela panflöjt
3 favoriträtter: kött, pommes och potatis :)
DAGENS-TESTET
dagens vill ha: flygel!
dagens klädsel: mjukisbyxor och mjukiströja :)
dagens frisyr: utsläppt
dagens låt: i heard of a girl-miss li
dagens planer: sova!
dagens saknad: JOSEFIN!!!
dagens dummaste: det måste ju vara jag då om man går efter testet...
dagens misslyckande: det måste ju vara jag oxå som inte lyckades säga en hel mening riktigt imorse då jag var megatrött...
dagens drog: måste ju vara låten bitch-the baseballs!!
dagens köp: jaa, har inte köpt ngt idag, har suttit inne hela dagen sen jag kom hem från Emelie.
dagens godis: hallonlakritsdödskallar!!
dagens humör: trött!!!
dagens citat: det var inte jag som kittlade Frida under fötterna, det var inte jag, det var inte jag, det var... inte...jag...hahaha!! ni vid frukosten fattar!!!
dagens roligaste: måste ju vart när vi skålade för det nya året!!!! det räknas väl som denna dagen? elr?
ett test kvar!!
SÖMN-TESTET!
Vad har du på dig när du sover: stor t-shirt, ibland pyjamasbyxor :)
Hur sover du? på magen fast på sidan, hahahahaha :d ingen kommer fatta det!!!
Hur många kuddar har du?? 2, egentligen, men det ena ligger i källaren just nu, haha!
kommer du ihåg dina drömmar? oftast, men bara de konstiga...
Har du någonsin drömt "sanndrömmar"? vet inte...
nu ska jag nog ta och spela lite gitarr!!! hehehehehehee!!! pösss!!!!!! <3