Mitt år 2012

JANUARI
Januari var månaden då jag gjorde mitt gymnasieval och tog alldeles för många egopics, varav många väldigt konstiga med webcamen. 
Jag köpte två säsonger av New adventures with Old Christine, och nu undrar jag mest varför... jag tycker inte ens det är så bra.... dem står bara och dammar i min filmhylla... 
Januari var månaden då jag drömde mig bort i enorma hus och bestämde mig för att flytta till 50cent Mansion :) 
 
FEBRUARI
I Februari påbörjade jag mitt bloggtema 30 dagar, då jag bloggade om olika saker i 30 dagar! eller jaa, jag kom dock inte så långt! haha! men nästan :) det var även månaden jag bloggade som mest om mina underbara vänner. det var då vi alla träffades varje dag i skolan, innan vi började gymnasiet och skiljdes åt. nu ska jag träffa dem om några dagar igen! på nyårsafton!! :D WOOPWOOP! 
Det var även månaden jag blev kär i Cookie Monster och bestämde mig för att gifta mig med honom :D 
 
MARS
Mars var månaden då jag mest gick omkring och klagade på Jeffrey Campbell skor. 
Jag la upp alldeles för många bilder på Brolle och ville att han skulle bli min! <3 
Folk i skolan åkte till Branäs och det blev några trevliga dagar i en väldigt tom skola. 
 
APRIL
I April la jag in mitt första inlägg om saker jag vill göra innan jag dör! Jag bloggade om varför det är så fint med flätor och fjädrar och la upp ett "hemligt projekt" som var ett porträtt av Marilyn Monroe. Som även var mitt allra första seriösa porträtt. När jag kollar på det nu tycker jag inte alls om det längre, hahha! kunde har gjort det så mycket bättre! men som sagt, det var mitt allra första porträtt och jag hade inte suddat en enda liten bit på det! :)
Jag pluggade mycket moppeteori och önskade att jag hade tagit moppekortet tidigare. 
 
MAJ
I Maj fick jag reda på att jag kom in på Estet Musik och jag hoppade av glädje! :) Jag kollade på The Hungergames med Emelie, Linnea och Frida och käkade på grekisk restaurang! :D 
Vi hade spexfoto i skolan och hade mitt allra sista bokkalas på agendan. Vi fick våra klasströjor och alla gick omkring i dem även fast det var kokande hett ute. Jag fick reda på att Miss Li skulle vara med i Så Mycket Bättre och jag ville att det skulle börja sändas direkt! xd 
Jag lurade mina bloggläsare att jag hade klippt av mig mitt hår, men kunde inte vara seriös så länge så jag avslöjade det i samma inlägg xD 
 
JUNI 
I Juni slutade vi skolan, och jag grät floder, vilket jag just nu inte riktigt kan förstå. Jag gick på Mingla I Mark med underbara vänner men vi åkte hem rätt tidigt för det regnade så sjuukt mycket! Vi åkte hem till Fridokulus och värmde oss med filtar och film som hälften av oss somnade till xD Vi åkte på klassresa till Liseberg och åkte bara massa små mysiga saker! :D Vi hängde med en cool "karusellnisse"/"maskinist" som vi kallade Insektsmannen com tydligen hette Daniel. 
Jag bloggade om fina klänningar och önskade att dem tillhörde mig :) 
Jag klarade även moppeprovet (finally) och firade midsommar med släkten på stenbäcken :) Jag blev kär i Christofer Drew och bestämde mig för att gifta mig med honom oxå! det är nu det börjar spåra ur.... 
 
JULI
Jag hängde mycket på Ericshjälpen med Chejken och köpte nya LP-skivor och en Evert Taube bok! :) Jag flätade mitt hår till en kringla nästan varje dag och piffade till det med mitt favoritdiadem med en blomma :) 
Jag bloggade om att min man (Brolle, inte någon annan, haha) hade blivit pappa och att ungen var übersöt! :D 
Jag åkte med Jenny och handlade käk var och varannan dag och bloggade om Christofer Drew! 
Jag och Alva sov hos Jenny och Johan en natt för att passa Lola och vi kollade på massa film och hade mysigt :) 
Jag och Hanna aka. Blondie #1 åkte på bio! The Amazing Spiderman och jag blev kär i Peter Parker! :D 
Jag kollade igenom hela första säsongen av New Girl och blev helt fast! bättre serie får man ju leta länge efter! :D 
 
AUGUSTI
Augusti var månaden då jag fyllde 16 och åkte och kollade på Brolle i Borås! snyggare man är svårt att hitta xD 
Jag bloggade om Marilyn Monroe och tyckte hon var vackrast i hela världen! 
Jag tecknade Christofer Drew och var riktigt nöjd! :) Porträttet är dock inte färdigt än får jag vågar inte fortsätta! hahaha! 
Jag började "Fakta om mig", började skolan och åkte till Skåne på min födelsedag. 
Jeanette fyllde år och jag gav henne ett tecknat porträtt på Hugo som var helt skevt :/ Jag drack Pucko var och varannan dag och önskade att jag kunde leva på det i resten av mitt liv :) Jag fick Mackan och lät som Bert Ljung xD 
 
SEPTEMBER
September var månaden jag drogade These Boots Are Made For Walking och hyllade Moraeus för han vann ett kristallpris för årets underhållningsprogram! <3 Jag kollade sjuukt mycket på My Little Pony och kom ihåg vartenda avsnitt och sjöng på låten vart jag än gick :D Då gjorde jag även en tavla med My Little Pony hästen Rainbow Dash och gjorde fula videos med Lucas, Hugo och Saga :) Jag gick på Skene Marten med Emelie och Hanna och köpte brända mandlar :D Jag lärde mig uhmm... "rulla" tungan och var superstolt! 
Jag "försvann" i skogen med Pontus aka Söt på orienteringsdagen och var nära på att bli polisanmälda som försvunna! xD Jag målade nya tavlor nästan varje dag och åkte och kollade på Solving Sanitys spelning! :) och hade även konsert med le gamlingschoir! 
 
OKTOBER
I Oktober använde jag mina alldeles supergula strumpebraller lite väl mycket! haha! Jag lyssnade på Miss Li's nya album dygnet runt och målade ett fult självporträtt! Jag och Alva tog alldeles för många egopics och jag tipsade om både manliga och kvinnliga spotify favoriter! :)
Jag såg mina skolfoton och gjorde det läskigaste jag gjort i hela mitt liv, jag la ut en film där jag sjöng! Det var mycket mer nervöst än att sjunga inför hundratalsfolk! hahha! Jag drogade Miss Li's cover på Här kommer natten och fick gåshud varje gång jag lyssnade på den! 
 
NOVEMBER
I November månad åkte jag och kollade på Linnea Henriksson och upplevde den starkaste energin någonsin på scen! hahah! Jag var på föreläsning med Laurensio från Mot Alla Odds. Jag fick en supersöt Marilyn Monroe kudde och läppglans i söt låda av mormor och Göran :) Chejken fyllde 18 och jag gjorde ett bildspel och la upp på bloggen :) Never Shout Never släppte ett nytt album och jag lyssnade på det varenda dag! :) Jag åt äggmacka till frukost nästan varje dag och vi hade cafékonsert och konsert i assbergsalen i skolan för niorna :D Jag såg Breaking Dawn Part 2 och blev sjukt besviken! Jag julpysslade och tog massa bilder på Hugo, Lucas och Saga! 
 
DECEMBER
December var månaden jag bakade 2 pepparkakshus! Ett från scratch och ett färdigt med limpistol xd Jag könde mig som Harry Potter när jag gick in i skolan med julmusik! :) Jag påbörjade mitt projekt med Zebran som inte ens är halvfärdig xd Jag bytte design på bloggen och blev riktigt nöjd för en gångs skull :) Jag målade feta läppar på Muschen och fick en stencool Skene Järn keps av pappa :D Jag gick på Örbyskolans julavslutning, Firade jul och firade juldag med släkten :) 
 
Om man ser helheten på året så har det varit toppen! :D ni får ursäkta för långt inlägg, hahha! eller nää, skoja bara! jag ursäktar inte för någonting! min blogg mina regler! MOHAHHAAH!
 
nu ska jag kolla på film med Mami!
puss o hej! <3 
mamsen

Nu har jag läst hela inlägget om ditt 2012 högt för pappa.....oj oj många härliga skratt:D. Du är en mkt speciell person Linnea....fortsätt vara den du är så kommer ditt liv bli fantastiskt!!! Älskar dig så mycket......fast filmtajmen blev kort........får bli längre en annan gång......hm.......ja, det kanske det inte blir, jag o film, du känner ju MIG:p

Svar: hhahhahahhaha! har nog aldrig sett en hel film med dig! xD! men så kan det vara xd eller förresten! kommer du ihåg då vi var på bio på Hangover 2!? då var du nog minsann vaken hela tiden :D godnatt <3
Linnea Johnson