Äpple = njaaa, sådär gott

okej, hade lite dålig fantasi vad gälde rubriken.
och har faktiskt ingen aning om vad jag ska skriva så ag slänger in lite bilder istället :)
lite random bild, men skit samma... blev iallfall en bild på mig när jag går hem från skolan, dock har jag alvas fula paraply och inte mitt fina :(
får väl ta och bjuda på denna.... fastnade i våras i fyrhjulingen och såklat skulle mamma ta kort...
hittade dessa söta naglar för ett tag sedan... söta elr hur??
suddig bild, jag vet, men såhär ser iallfall Lineas söta firrar ut som hon gör på slöjden :D
såhär skoj har vi i skolan :) hehe, och kolla gärna in Lollos blogg på http://johannalouicen.blogg.se/
jag vet, jag är inte alltid helt normal...
allra första bilden jag la in på bloggen någonsin :) ojj vadliten han var....
hittade ingen annan bild, haha... men man ser att han har blivit lite större om man tittar på storleken mellan Alva och han.
men nu ska jag slappa i mjukisbyxor och asgotröja :D
pussokram <3