Nail Art Blogg!

tjoflöjt!!
tänkte bara uppgradera er om att jag numera har skaffat en blogg som bara handlar om Nail Art och Naglar, kommer säkert att lägga upp lite här oxå, men det finns en iallafall!  LinneasNailArt - Följ med mig på min lilla resa om naglar och Nailart!! jaa, klippte in en länk, men gå in på www.linneasnailart.blogg.se om det inte funkar, vet inte riktigt om det gör det!
Märkte att Alva och Johanna hade tagit lite kort innan, så jaa, hittade ett superdupermega sött kort på när fia gör agility. Alva har nämligen byggt upp en liten bana ute i trädgården av plankor och tegelstenar m.m.
men SKIIIITTTT!!!!!!!! bilden tog alldeles för lång tid att ladda upp, så jag skiter i det!!!
jag har dessutom  hittat en superbra sida som man kan få ideér till naglar från!! www.nailsmag.com!  om man t.ex trycker på en nagel, elr först så ska man trycka på style, och så om man trycker på en nagel så kommer det upp en typ förklaring om hur man målar dem! skojj vaa??
och jag har kommit på vad jag absolut behöver!!
  • Blått nagellack! viktigt, annars kan jag inte gör varken svenska flaggan elr flaggbaneret (stars n stripes) asså USA:s flagga!!!
  • och gult nagellack såklart! annars så blir det ju inte en svensk flagga!
  • Fimos!!! (det vet ni ju vid det här laget vad det är, hoppas jag)
  • och glitterpulver, finns dock massa olika sorter, som: vanligt glitter, paljetter, fine glitter, fantasy glitter m.m
  • Akrylsaker!! både akrylfärg och akrylpenslar! med akryl "saker" så är det nämligen lättare att måla på naglarna än med vanliga nagellackspenslar elr nail arts penslar!
  • nytt rött nagellack!! VIKTIGT!! har ju redan röda, men, elr två är typ slut och den tredje har en jätteful röd färg!
jaja, blir nog att beställa när jag har pengar!! haha ;D så dyrt är det ju inte ändå!
nu ska jag strax äta!!
puss o kram <3
P.S  Kolla gärna in och kommentera gärna min nya blogg!!  www.linneasnailart.blogg.se