It feels so good and i get high on you babe

hej!
rubriken kan ni ju bara skippa för det är en låt som har tryckt sig in i min hjärna och vägrar försvinna!! dock är låten grym så det gör ju ingenting, haha!!  high on you heter låten om ni ville vet, med Miss Li! ni borde kolla upp den, superdupermegaawesume är den!   WOOOOW!! det där är ju lätt mitt nya favortiord!! superdupermegaawesume! herreguud, ordet är ju grymt! det är ju typ superdupermegaawesume!! haha! nee, men jag är lite övertrött nu då!
jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, tyckte bara jag behövde göra det så, jaa... det gör jag.
ska väl dra mig ner till TV-soffan och joina pappa och Alva som glor på ngn tråkigskit antar jag. men det är bättre än att sitta helt ensam här uppe!!
slänger in en bild från halloween för jag har tråkigt.
jag var superdupermegaawesume hårdrockare! lägg märket till mina otroligt snygga naglar!
tjofräs! nu drar jag!!

puss o kram! <3