MAN FÅR JU SKÄMMAS ÖVER SVERIGE!!! :O

hej på er!  här kommer en tjej som numera skäms över sitt hemland Sverige! jag hade bestämt mig för att kolla på melodifestivalens final, och det gjorde jag! och det fanns supermånga som var bra, men dem dåliga var så fruktansvärt dåliga! hur kan sverige ha röstat vidare t.ex Linda Bengtzing, Danny, Eric Saade och Sanna Nielsen.

och när rösterna från alla andra länder så blev jag förbannad! HUR KUNDE LINDA BENGTZING FÅ TRE STYCKEN 12 POÄNGARE!!??? :O det är ju helt sjukt! och hur kunde sverige skicka vidare Eric Saade till tyskland??

här är några som jag tyckte var bra i alla fall! :


en av dem bästa var Brolle med låten "7 days and 7 nights"


även Nicke Borg var väldigt bra med låten "leaving home".


aha! nuu går det inte att lägga upp mer bilder heller! BLÄÄÄÄ PÅ SVERIGEEE!

så aja, om en stund åker jag iväg till Alinsås för att hämta en gitarr :D




puss och hej från en sverigehatande tjej! <3




Cissi

Brolle borde ha vunnit! Kan inte fatta att han kom sist!

Linnea

jaa, håller med dig! brolle borde ha vunnit. jag tyckte synd om honom! :/