Frisk och Kry! ;D

hej på er!

äntligen frisk och kry, eller... i alla fall någorlunda frisk och kry... mpr i alla fall mycket bättre!!! :D

det känns underbart att kunna andas genom näsan igen, fast... jag kunde ju knappt andas genom halsen ibland heller pågrund av dem där irriterande halsmandlarna! :(

på fredag blir det kanske att sova med Josefin med inget är bestämt en, en sak som är säker är att vi ska på karaoke kväll hos Lotta och Dag på lördag i alla fall :)    och familjen Johnson ska sjunga skiten ur familjen Karlsson/Sennerteg!! det kan jag lova!!     bara jag slår Josefin så är jag nöjd, haha! XD

btw, här kommer lite bilder på mig och Chejken (josefin).


taget förra helgon om någon ville veta :D


gammal bild med Chejkens solbrillor XD


Med rosa söta öronmuffisar!

 Liten men söt! <3

 Så är även denna! <3


Musikfreaks är vi allihopa, allihopa, allihopa!! <3



puss och hej från en musiktjej! <3
Vendla

4:e bilden från slutet, den med Jossan och gitarren, tycker jag är helt underbar! Hälsa J. och krama henne från mig. Och förresten får du en kram oxå!