söt frissa??

hallå där! :D

jag har hittat en supersöt frisyr som jag vill ha, typ rätt så lik den jag har nu fast tjockare lugg och luggen lixom åker fint ihop med håret! :D det ser typ ut som en liten ballong! haha

okej,jag är dålig på att förklara så ni får se en bild istället! haha


dick är denna frisyren lite fixad men iallafall.


tycker ni inte det är sött??



det tycker jag iallafall och jag tänker skita i vad ni tycker så det så. det är jag som bär ballongen på huvudet och inte någon annan! så skit i vad folk tycker och var dig själv istället, ha på dig vad du vill, gilla vilken musik du vill, ha vilka intressen du vill.  om någon klandrar dig för hur du ser ut så skit i den bara, varför ska andra bry sig lixom! :D



puss och hej!! :D <3

mamsen

Heeelt rätt gumman!!! Frisyren är fin o din inställning är sund!!! Underbart!!

jenntan

BRA SAGT LINNEA! du är grrrrrrrrryyyym! och du skulle passa i ballongfrisyren <3

linnea

haha.... klart jag är grrrrrryyyym!!