Nyår på gång då...

hejsan hoppsan allesammans!!
hur har ni haft det de senaste dagarna?? själv har det vart awesome. i måndags så beställde jag lite nail art saker som: penslar, glitter, färgsnurra, klistermärken, fimos, en liten ask till fimosen och glittret. och gissa vad!! brevlådan gjorde mig väldigt lycklig idag! i den här lilla lådan som av ngn konstig anledning står alldeles för långt ifrån huset låg alla sakerna!!! förutom penslarna som jag hade beställt på ett annat ställe!! men sååååå roligt!!!! har suttit och grejat med det hela dagen!! hahahahahaha :D
och på lördag är det nyår!!! vad ska allt folk göra då om jag får fråga?? själv så ska jag fira nyår med några av mina aldra bästa kompisar! wihooo säger jag bara! drar hem till Emelie runt sextiden, då vi kommer laga lite mat, 3-rätters blir det såklart, hehe!  vi käkar och kanske spelar ngt spel elr kollar på film. sen så ska vi ju så klart skåla vid 12-slaget!!! wihooo!!!! nu behövs det inte en massa sms för att säga gott nytt år till alla underbara vänner!!!
kommer bli så sköjj asså!!! haha, nee, men det ska bli kul!
hittade denna bilden från, jaa.. vet inte riktigt när... men längesedan var det, haha :D
har faktiskt ingen aning om vrf jag slängde in den, men skit samma!!!
ha en bra dag, elr ojj, kväll kanske man säger när klockan redan är 7.
puss o hej ! <3