BIRTHDAY!

heej :D
igår var det min 15-årsdag :) eftersom jag får mitt moppekort i present så fick jag inte så mkt, men jag fick bra saker :D   jag fick saker till soklan, typ pennfack, pennor, miniräknare, almanacka och saker :D och så fick jag pengar, choklad och nailart grejer :D
VÄLDIGT suddig bild men här är nailart grejerna iallafall :)  det är nagelfilar, manikyrmallar,bodylim, nagelstickers, rhinestoes (stenar som man sätter på naglarna), nail artist naglack, manikyrpinne, applikator,  topplack och nailpolich remover.  manikyr settet till vänster fick jag i julklapp :)
Jenny fick inviga grejerna eftersom jag får sån press på mig när folk ska titta :) så Jenny fick måla mammas naglar, så här blev det!  fint??
en glatt födelsedags barn i nyfärgat hår :D
och imorgon börjar skolan så ska väl passa på och slappa supermkt nu då!
hej dp! puss <3
jenny

Men oj, hade du nyfärgat hår! Tänkte inte på det ju :( men du är alltid super söt och super fin! Ha det kul i skolan ::) puss <3

Linnea

haha :D jaa, det hade jag, men det syns imte så mkt, bara i dagsljus :) puss <3