Sjuk :'(

stackars lilla mig :( jag mår typ asdåligt!  alltså... jag är asförkyld, ont i halsen och har hemsk hosta :(   dessutom så har vi genrep imorgon. Vi får se om jag kan vara med! men det hoppas jag verkligen. sen har vi typ uppvisning på söndag tror jag.   


jag klarar verkligen inte av det här längre!! Vill bara bli frisk!!!!


Igår fick jag reda på att vi ska spela med vårat band Dr Goblin på Bokkalaset som hålls i skolan :) från början fick vi inte med våran trummis Linnea på detta men nu så har hon gett med sig :)  Bandet består av: Sandra (sjunger), Emelie (sjunger), Jag (bas), Simone (gitarr) , Lollo (gitarr), Elin (piano) och sist men inte minst Linnea (trummor)!     Vi ska spelan låten vi är allra bäst på. The reason av hoobastank. Det ska bli jätte roligt!



 
Här är en bild från skolavslutningen i 6:an. Dessvärre är inte alla medlemar med.
Fr.vänster: Jag (linnea j), Simone T, Emelie G och Linnea S!  <3


måste gå nu!   puss och hej <3
Långa Skuggan

Åh!!

Mitt barnbarn ska spela på bokkalaset! Vilken lycka! Hoppas jag får en inbjudan!!!!

linnea

det hade vart jättekul om du kunde komma :)