PAJ!!!

Just det!  jag och Muchmat håller på att baka paj:) mumsfillibabba!!!  <3 så till middag blir det äppeltantens smuldegspaj med hallon och blåbär :) !!! mumma!!!   det blir bara massa god mat denna helgen. igår åt vi go kvällsmat : räkmacka till förrätt, kött med hemgjorda pomme och till efterrätt blev det glass med hallon sås:)    oxå nästa helg är det ju påsk :) tänk vad mö godis man ska äta då :) !!     




mumma!!!!





och när jag hör ordet påsk så tänker jag bara på små söta gula kycklingar :)

sööööööööötaaaaaaa!!

men nu måste jag kolla till pajen :)


puss och hej <3

Långa Skuggan

Oj oj oj!



Det var värst vad du tänker mycket på livets goda! På påskafton ska farfar och jag hjälpa dig att äta av all den goda maten. Det ser vi fram emot: Kram

Anonym

det ser jag fram emot :)

mamsen

Eran paj var juvlig!! Tack hjärtat

mamsen

Pajen var juvlig!!! Tack min skatt

linnea

varför har du kommenterat två ggr??? dessutom stavas det ljuvligt! haha