musikdag i gbg, klassdag, avslutningoch Mingla i Mark!!!

Hejsan hoppsan allihopa!!!! tänkte berätta om den sista underbara veckan i skolan!

Musikdag
Igår var det profildag, alltså musikdag för min del. vi åkte in till göteborg och där gick vi till göteborgsoperan för att kolla hur det gick till typ "bakom kulisserna" kan man nog säga. överallt var det höga höjder och jag höll på att svimma typ. sen gick vi runt i göteborg och kollade i massa kusikaffärer. detta var mkt trevligt tills det började regna och vi hade gått en väldigt lång omväg. sen fick vi gå lite på ett köpcenter för att några behövde gå på toa och sådär typ. iallafall... jag, josefin och hennes kompis mickan kunde inte hitta till claes olssons (vi skulle samlas där). ingen av oss har bra lokalsinne och allting såg lika dant ut, men till slut fick jag ringa simone som redan hade hittat dit och fråga om vägen. haha...

Klassdag
Imorgon så är det sista skoldagen i sjuan!! gött... Då ska vi kolla på film och äta pizza och godis :)  vi har tyvärr inte fått veta vad det är för film men det blir nog kul ändå.
sen på eftermiddagen ska mamma färga mitt hår!!! Har verkligen längtat tills detta skulle ske.

Avsluting
På fredag är det avslutning. Ska ha på mig en typ vinröd (?) tunika med vita tights och en typ jeansjacka. ska bli jättekul att få sommarlov men ändå tråkigt.

Mingla i Mark
på fredag kväll blir det alltså mingla i mark med Emelie,Linnea och Lollo. Simone skulle egentligen ha följt med men hon kunde inte för hennes kusin fyller år så hon ska på kalas. men vi får nog roligt ändå.

SEN ÄR DET SOMMARLOV TYP ASLÄNGE!!!!!!

MEN NU MÅSTE JAG GÅ.


puss och hej