tillbringat tiden med syster <3

heeeeeeej... har tillbringat den mesta tiden denna helgen hos syster Jenny (haha.. låter lite skumt). iallafall... följde med Jenny till borås igår :) vi gick och kikade runt lite i olika affärer men hittade inget kul att köpa... jenny hämtade iallafall ett par joggingbyxor på stadium som hon hade beställd och så köpte hon en ny näsplupp haha... tycker det ordet är nästan orimligt fult :) hehe. vi fikade lite och åkte hem för att baka nyttiga muffins. jenny äter inte onyttiga saker nu för tiden. men så vi åkte hem och kikade lite på receptet och åkte och inhandlade ingredienser. vi åkte hem och örjade baka snabbt som attan innan vi skulle åka och möta mamma och alva vid hemmakväll där vi skulle hyra filmer. vi kom dit ganska sent (tyckte vi) men mamma och alva kom när vi hade hittat filmer. filmerna vi hyrde var: mamma mia, fred claus, bedtime stories, kejsarens nya stil 2, all i want for christmas.  ni märker så var vi helt som inne i julen men egentligen så vill vi bara få bort all snö. iallafall... vi kom hem och gjorde fruktsallad med grädde :) till bedtimestories så åt vi muffins (som inta alls var så goda) och fruktsallad. jag stannade över natten och vaknade till något som splittrades, det var jenny som hade råkat välta ett glas precis jämte sängen. iallfall... vi åt frukost och tittade färdigt på fred claus som vi hade somnat till kvällen före. sen så åkte vi hem till hjortedal och jenny gick på en låååååååååååååååång promenad medans jag städade skafferiet. vilket är väldigt ovanligt för mig. men det blev mycket fint enligt mig (och mamma). sen så åt vi lite mat och familjen började klaga på allt jag inte äter ^^ men sen så åkte jag och jenny till bion och kollade på prinsessan och grodan.  som var ganska bra:)






men nu ska jag göra nånting.

hej då puss från mig

syster Jenntan

Awwwwwwwwwwww din lilla sötnöt! hehe. Det är sköjjigt att hänga med dej, tack för en bra helg :D PUSS! <3

linnea

linnea

det e skoj att hänga med dig me