Julklappshandling idag då!

tjabba tjena hallå! jag säger så!!
haha! okej, öhh... men hej lixom. nee, men vad töntig jag låter! haha
idag har jag köpt alla julklappar!!! och är supernöjd med min julklapp till Josefin, den är faktiskt väldigt sööööt!!
jag blir väldigt ledsen om hon inte tycker om den! men det tror jag att hon gör!

igår så bakade vi julgodiiiis!! jag bakade mumsiga rocky roads! supergoda! hoppas jag iallafall.... haha!!
typ sista skoldagen var i fredags! eller asså vi ska gå i skolan på måndag med men bara halva dagen och jag missar typ det för jag ska öva i kyrkan så min sista dag har typ varit redan! gött vaaa???

vet ni vad?? vet ni vad??  jag har köpt två elvis tavlor som är supersöta!! alla klappar händerna åt mig! öhh, nee... men iallafall.... aja, ska slöa lite nu då!



puss och hej! <3


förresten! GOD JUL!