Otursdag?

åhh.... jag blir så less. idag har inget gått bra för mig.  jag hade ju bestämt att jag skulle baka kladdkaka och dricka varm choklad.
men när jag hade tagit fram alla ingredienserna till kladdkakan så var det bara ägg som skulle fram oxå. men nehe... det fanns ju bara ett ägg.               då blir man ju lite tjurig. men jag tänkte att jag kunde dricka varm choklad utan att äta kladdkaka till.  och när jag har lassat i kako, mjölk och socker så måste jag ju ställa in allt igen.   så jag gick och ställde mjölken i kylskåpet och sen så tog jag sockret och ställde in det oxå.  men när jag äntligen skulle plocka in kakaon så höll jag inte så smidigt. och självklart så tappade jag ut all kakao på hela köksgolvet.  INTE SÅ LYCKAT!!    så här såg det ut:
så här såg det ut

men såklart så är jag ju sååå duktig så jag städade upp efter mig. titta så fint det blev:)
så här såg det ut när jag hade arit duktig


jag känner mig riktigt stolt.  men jag vill fortfarande ha kladdkaka. 

men jag får väl vänta på nåt gott tills imorrn för då ska jag till Jenny och baka. får se vad det blir.

men den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge


puss på er alla // Linnea
jenntan

HAHAHHAA! linnea hur lyckas du? ^^ aah det var nog ingen bra dag det där med blöt tråkig orientering och kakaospill!