var med Chejken idag :)

hej alla... idag var jag med Chejken :) vi var ute och lattjade i naturen : ) här kommer lite bilder :

en skylt :)
en fin skylt som jag ritade i somras


här på sitter skylten :)


här har Chejken fångat en fotboll med en läskig håv :)


nu är hon jätte glad för att hon lyckades kasta iväg bollen :)

visst är han duktig
även fast man har brytit hälsenan så går det att kratta :)

en helt ensam svamp :( stackarn
jag hittade en ensam liten svamp :( jag tyckte väldigt synd om den

den ser ut som en hand
jag hittade en läskig trädstam som såg ut som en hand :)


här är en halvfärdig koja :) om ni undrar så är det Chejken som står bakom och posar :)


här är pappas gamla koja som han hade när han var liten :) fast nu är den helt rutten


Chejken posar framför en sten som var väldigt stor för oss en gång i tiden :)


en liten bergsskåra :)

efteråt blev det varm choklad och nöttoppar :)
efteråt blev det varm choklad...


och till det så blev det såklart nöttoppar =)


Chejken värkar njuta av det =)

men nu ska jag kolla på Jurassic Park 3... den är inte lika bra som dem andra men ändå... fast ettan är bäst =)

och imorrn blir det halloween fest hos Mjölgirl :)

massa pussar från mig till dig :) <3