friidrottsdag :(

blä för friidrott. de tär jätte tråkigt. hade friidrottsdag idag. tävlade i kast med liten boll och kulstötning. boring. det gick inte så bra, men jag vet en som borde vara stolt. LOLLO borde vara stolt. hon tävlade i alla grenar. egentligen fick man bara vara med i fem av sex grenar, men lollo gick till katarina (våran idrottslärare) och frågade om hon fick vara med i åttahundra meter också. det fick hon. tyvär klarade hon inte hela banan för hon tappade andan och var tvungen att gå av. men hon var riktigt tapper ska jag säga er. hon är värd ett STORT pris. för hon är en riktig vinnare. jag älskar dej lollo... du var verkligen duktig. massa kramar från mej, emelie, linnea S och simone. dom är inte här men jag tror att dom vill ge henne massa kramar också. men nu måste jag dra för jag sitter inte så skönt så jag ska nog gå ut till mamma o pappa en stund. dom är ute i trädgården och grejar. massa kramar från mej.... hejdå
lollo

Neee va gulligt inlägg! Aldrig sett detta haha :D älskar dig med guurrl!

Svar: haha! megalängesedan ju!! men sött iaf! haha! älskar dig din lilla plutt! <3
Linnea Johnson