bananlack smakar as!!

hejhej på er alla... idag var jag hos tandläkaren. usch...det var läskigt, det värsta var att jag fick bananlack. det smakar as.
blä... om ett tag ska jag till baka till tandläkaren för att plasta tänderna eller nåt.

kan inte skriva så mkt idag för jag ska strax gå o titta på *halv Åtta Hos mej* det började precis. men det gör inget om jag missar lite på det, det är ju inte det roligaste programet direkt men det är ganska roligt. sen ska jag titta på *rent hus* det är mkt roligare att titta på. idag ska dom till en "tant" som har jätte stökigt hemma hos sig. dom hittar en matburk som är 19 år. bläääääää...

men nu ska jag bara spela färdigt word challenge...som ni kanske har förstått så är jag beroende av det, men det är ju faktiskt roligt att spela.
men nu måste jag faktiskt gå för jag vill ju inte missa hela programet.

kram på er alla...ha det så bra. och kom ihåg..bananlack smakar as.
hahahahahahha!!!!!!