SOMMARLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV!!

Jaa, då var det sommarlov då. gud vad gött asså. men jag måste faktiskt berätta en sak som hände dan innan skolavslutningen. ni vet, det ösregnade ju hela dagen. och den dagen skulle vi cykla o bada med skolan. o det var vi ju tvugna att göra fast det ösregnade.  typiskt lärare. jaja... iallafall. sen fick vi ju veta att vi skulle till backagårdsbadet i kinna. så vi tänkte:ja, vad skönt. då tar det inte så lång tid.    med det är klart att det gjorde. det tog ju jättelång tid för vi tog ju en omväg genom hela gullberg. och det ösregnade. sen var vi i kinnahult. och då skulle vi cykla upp för en jättelång backe. åt.men tillslut så gick ju alla med cyklarna istället för att cykla. men när vi kom upp för backen så skulle vi ju ner igen. det var hemskt. men sen var det inte långt kvar och det hade slutat att regna. men när vi kom fram så frågade vi Kenneth (våran lärare) varför vi tog en sån omväg. vet ni vad han sa då? jo, han sa att det var för att det öppnade klockan tio.  och vi cyklade typ tjugo över åtta eller nåt. det var e sån omväg. men jaja. det var varmt i vattnet iallafall.

 men nu ska jag berätta lite annat. nu har vi sommarlov som ni kanske har märkt. och i helgen är det midsommar. men i år ska vi inte fira på stenbäcken utan vi ska fira det på en liten ö. mamma, pappa, alva och jag. och hundarna så klart.   det ska bli jättemysigt. så ska vi tälta där.  jaja, iallafall. det får jag skriva mer om någon annan dag. för det har ju inte hänt än liksom.
dessutom var jag i kinna med jossan idag.  men nu ska jag gå ut till pappa. han sitter och kollar på American Idol.  haha. men öhh.... hej då då.   massa kramar från Linnea Johnson! <3